Знижка на перше замовлення 10% «oxf10»

УМОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ - ГАРАНТІЯ

Умови гарантії, що застосовуються в усьому світі, OSCAR & FRANK пропонують стандартну гарантію 12 місяців на всі товари бренду, придбані в їх онлайн-магазині.

Продукти, придбані з інших неавторизованих каналів, таких як eBay, Amazon тощо, не вважаються дійсними для цілей переговорів з брендом, спрямованих на вирішення будь-яких проблем, що виникли; їх потрібно обговорити та узгодити безпосередньо з постачальниками, у яких ви придбали продукт.

Ознаки зносу, такі як подряпини на лінзах, не розглядатимуться як дефекти продукту, а як події, спричинені звичайним використанням, і тому на них не поширюється гарантія.

Гарантія не поширюється, якщо ви бажаєте повернути неушкоджений продукт; він не покриває збитки, спричинені солоною або хлорованою водою чи нещасними випадками, такими як зіткнення, розчавлення, падіння чи розбиття окулярів тощо, або неправильним використанням або неправильним використанням окулярів через зміни, ремонт і поводження, не дозволені брендом.

ПРОДУКТ З ДІЄЮ ГАРАНТІЄЮ

Якщо скаргу буде передано OSCAR & FRANK електронною поштою за адресою: hello@oxfeyewear.com протягом 12 місяців після покупки, і OSCAR & FRANK визнає пошкодження як дефект матеріалів та/або виробництва, окуляри буде замінено безкоштовно зарядити новою парою. Якщо розглянута модель більше не доступна або знята з виробництва, клієнту буде запропонована можливість вибрати модель рівної вартості. Клієнт повинен повідомити про своє рішення протягом 10 робочих днів з моменту останнього повідомлення, надісланого брендом щодо законності його запиту. Якщо скаргу буде передано OSCAR & FRANK електронною поштою за адресою:  hello@oxfeyewear.com протягом 12 місяців з моменту придбання, але бренд не визнає це дефектом у матеріалах та/або виробництві, з клієнтом зв’яжеться безпосередньо служба обслуговування клієнтів OSCAR & FRANK.

ТОВАР З ПРОШЛОМУ ГАРАНТІЄЮ

Якщо скаргу буде надіслано компанії OSCAR & FRANK електронною поштою за адресою:  hello@oxfeyewear.com  після закінчення терміну гарантії (тобто через 12 місяців з моменту покупки), із клієнтом зв’яжеться безпосередньо служба обслуговування клієнтів OSCAR & FRANK.

ЯК ЗАСТОСОВУВАТИ

Політика повернення та відшкодування коштів OSCAR & FRANK згідно з умовами гарантії включає зобов’язання надати підтвердження покупки товару в інтернет-магазині бренду та одночасно надіслати одну або кілька фотографій, на яких видно ймовірний дефект, на таку електронну адресу: hello@oxfeyewear.com . >Усі листи, отримані на адресу: hello@oxfeyewear.com підлягає перевірці та затвердженню OSCAR & FRANK, перш ніж розпочати будь-які дії щодо конкретного питання. Після попередньої оцінки проблеми, і лише якщо OSCAR & FRANK вважатиме це доцільним, клієнту буде запропоновано відправити окуляри за допомогою служби доставки, наданої брендом. Щоб гарантувати, що виріб не зазнає додаткових або зовнішніх пошкоджень під час транспортування, клієнту буде запропоновано упакувати окуляри в захисну коробку розміром не більше 200 x 160 x 100 мм. Якщо ці інструкції не дотримуються суворо, OSCAR & FRANK залишає за собою право покладатися виключно на фотографії, надіслані клієнтом, і не несе відповідальності за будь-які подальші пошкодження товарів під час транспортування.